Deklaracja dostępności
Przedszkole Publiczne nr 51 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Biuletynu Informacji Publicznej Przedszkola Publicznego nr 51.
Data publikacji strony internetowej: 09.09.2020
Data ostatniej dużej aktualizacji: 09.03.2021.
Status pod względem zgodności
Niniejsza strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Treści wymienione poniżej są niedostępne z powodu nieproporcjonalnego obciążenia:
- Część plików .DOC, .XLS, .PDF nie posiada struktury opartej o nagłówki. W miarę możliwości błędy w tego rodzaju dokumentach zostaną poprawione, a nowe powstaną zgodnie z zaleceniami.
- Część zdjęć i grafik jest pozbawiona opisu alternatywnego. Tego typu niedopatrzenia będą eliminowane.
Oświadczenie sporządzono dnia 11.09.2020, a zaktualizowano dnia . Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jestHalina Cydzik, adres poczty elektronicznej pp51@miasto.szczecin.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 91 483 34 01 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej
Przedszkola Publicznego nr 51 w Szczecinie
Przedszkole Publiczne nr 51 w Szczecinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Przedszkola Publicznego nr 51 w Szczecinie.
• Data publikacji strony internetowej: 2012-09-01
• Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-22
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
• Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-31
• Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-31
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności ;
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
• Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Halina Cydzik.
• E-mail: pp51@miasto.szczecin.pl
• Telefon: 914833401
Każdy ma prawo:
• zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
• dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
• wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
• wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
• Organ nadzorujący: Dyrektor Przedszkola Publicznego nr 51w Szczecinie
• Adres: Krzywa 59, 71-026 Szczecin
• E-mail: pp51@miasto.szczecin.pl
• Telefon: 914833401
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
W budynku placówki macierzystej przy ul. Krzywej 59:
- to budynek jednopoziomowy (tylko poziom 0), w korytarzach nie ma wydzielonych stref
kontroli;
- udostępnia parking bez wydzielonego miejsca dla osób niepełnosprawnych;
- z parkingu do przedszkola należy przejść przez dwa stopnie schodów;
- przed wejściem do budynku udostępnia podjazd, drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, aby
wejść na teren placówki należy skorzystać z dzwonka;
- zapewnia poziome przestrzenie komunikacyjne wolne od barier;
- nie posiada toalety publicznej, brak toalety dla osób niepełnosprawnych;
- zastosowało rozwiązania architektoniczne (szerokie korytarze, szerokie drzwi tyko w holu),
umożliwiające dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń sanitarnych:
- nie zapewnia informacji (co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy) na temat
rozkładu pomieszczeń;
- dopuszcza wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego;
- zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji:
-nie daje możliwości korzystania z tłumacza migowego, na miejscu lub on-line;
Aplikacje mobilne:
-jednostka nie posiada aplikacji mobilnej;
- strona internetowa nie posiada ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością.
W budynku filii przy ul. Chlebowej 4:
- to budynek dwupoziomowy, w korytarzach nie ma wydzielonych stref
kontroli, aby dostać się do przedszkola i powyżej parteru, należy przejść po schodach;
-nie zapewnia poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych wolnych od barier;
- nie zastosowało żadnych rozwiązań umożliwiających dostęp do wszystkich pomieszczeń,
z wyłączeniem pomieszczeń technicznych, brak toalety dla osób niepełnosprawnych,
- nie zapewnia informacji (co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy) na temat
rozkładu pomieszczeń;
- przed posesją przedszkola nie ma parkingu, samochód na czas wprowadzenia dziecka do
przedszkola można zaparkować przy chodniku, bez wydzielonego miejsca dla osób
niepełnosprawnych;
- dopuszcza wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego;
- nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji:
-nie daje możliwości korzystania z tłumacza migowego, na miejscu lub on-line.
Aplikacje mobilne:
-jednostka nie posiada aplikacji mobilnej;
- strona internetowa nie posiada ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością.